poniedziałek, 16 lutego 2015

Zaległości ...

Dzisiaj wrzucam bransoletki już zrobione jakiś czas temu tylko czekały na zrobienie zdjęć ...



W tej użyłam koralików TOHO 11 opaque jet i silver -lined crystal oraz fire polish crystal ab.

 
 
Tutaj spróbowałam koralików TOHO hex 11  Inside-Color Lt. Amethyst/Pink Lined i musze przyznać, że nawet bardzo mi się spodobała.


 
 
 
W tej (wzór od Weraph) użyłam toho 11 opaque jet i magatama 3mm silver-lined crystal. 

 
 
Sznur turecki z toho 11 opaque jet i toho o6 opaque pepper red.
 
 
 
 
Bransoletkę z takim wiązaniem widziałam gdzieś w internecie i także bardzo mi się spodobała. Wykonałam ją z toho 11 opaque jet oraz silver-lined crystal.

 
 
Na dzisiaj to tyle jeszcze mam parę sztuk do wykończenia, więc w najbliższym czasie wstawię kolejne zdjęcia. .... może coś będzie wykonane innymi metodami zobaczymy jak czas pozwoli, bo chęci ogromne tylko właśnie kłopot z czasem :) Pozdrawiam wszystkich.

2 komentarze:

  1. Róż nie jest moim ulubionym kolorem, ale ta bransoletka przykuła mój wzrok, koraliki maja bardzo ładny odcień

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie ostatnio zauważyłam, że toho hex bardzo ładnie wyglądają ....

    OdpowiedzUsuń