wtorek, 7 kwietnia 2015

........

 
     Dawno nie wrzucałam zdjęć swoich prac .... siła wyższa .... ale to nie znaczy, że nic nie robiłam .... może troszkę mniej, ale nie porzuciłam koralików :) .... poniżej kilka bransoletek oraz jeden komplet ....
 
 
 

 
 
  To jest moja pierwsza podwójna gąsieniczka ( wzór od Weraph) muszę przyznać, że w rzeczywistości wygląda o wiele wiele lepiej





     A o to mój pierwszy komplet zrobiony metodą sznura tureckiego ... koraliki FP na zdjęciu wyszły o wiele jaśniejsze niż są w rzeczywistości ...bransoletka i naszyjnik powstały w prezencie dla wyjątkowej osoby :).


     Mam nadzieję, że już niebawem wstawię następne zdjęcia moich prac ... ale wiadomo jak ma się dzieci to różnie to bywa .... ale w głowie jest wiele pomysłów i planów ..... i chęci co najważniejsze :)

1 komentarz: